Vacation

publicerat i Preggo;
Dude! Det är äntligen semester!!! Whoopwhoop!! 🙌 
 
Jag är så taggad 😁 Speciellt eftersom den här semestern är lite mer speciell än tidigare, för den här gången vet jag inte om jag kommer tillbaka till jobbet efter - eller om jag blir mamma för första gången i mitt liv 🥰 
 
Vi gick in i vecka 30 igår och jag känner att magen börjar bli tung. På ultraljudet i tisdags fick vi veta att Lillen ligger i position med huvudet neråt, medan Busen ligger på tvären rakt över magen🙈 
Vår lilla akrobat ❤ Ibland när jag ligger ner så vänder skrutten sig så att jag kan känna hela kroppen. Då ligger huvudet lite neråt och rumpan uppåt, men helt raklång. Det är bl.a. sånna små mama-moments som är så speciella. 
 
Igår kväll var vi hos Sam's mami och åt middag,  F E T T G O T T! 
Hemlagad grekisk mat - nästan som hos familjen 🥰 finns inget bättre. Men då fick vi med oss lite bebiskläder som Sam haft själv som liten plutt. Såå himla sött 😍 
Min mamma frågade mig tidigare om en av miraklena kunde få åka hem i den koftan som min mormor sytt åt mig när jag föddes, som jag åkte hem i - självklarhet ❤ Så det är klart att Sam's familj också ska få uppleva den traditionen. Så en av dom åker hem i den tröjan han hade på sig hem från BB 👌 So cute! 
 
Så vad är planen nu då?? 
Första delen på vacay😍 well, naglar och fransar är styrda #fancyyy 💁‍♀️ Så självklart är det UFC embeded som står på schemat nu! 👊 Är det någon av er som följer UFC, och vem tror ni då tar hem vinsten mellan Masvidal och Usman? 🌟 
Imorgon glider vi upp till vår familj i Avesta🥰 som vi saknar dom! Ryktet säger att boysen ska ha pokerkväll, så det doftar tjejkväll för oss gurls 🤩 
 
Snart blir det movienight när Jacob kommer över, börjar bli svårt att hitta något som vi inte sett förut dock 😳🙈 
 
😘😘

Kommentera inlägget här :