Tristess på jobbet

publicerat i dagbok;
Fjärde dagen tillbaka på arbetet... och asså jag har såå tråkigt på jobbet just nu så jag sitter och googlar det sista vi behöver handla hem innan bebisarna kommer men ögonen går snart inte att hålla öppna.. #snark
 
Jag har gäspat typ femtioelva gånger nu och min kollega bredvid mig tycker att det är lika kul varje gång, speciellt om det följs upp av en hicka eller två. Ha, ha haa..... 
 
Det går omkring en kund i butiken som ringer någon operatör där den automatiska rösten på högtalartelefonen berättar att "dom snart tar emot hans samtal", gång på gång kliar han sig på huvudet och sneglar in mot verkstaden. Han har redan frågat mig 2 gånger om han kan prata med någon tekniker om att boka en tid, men han ångrade sig båda gångerna han gick in eftersom det inte fanns ett kösystem på verkstaden som han kunde få hjälp utav då alla tekniker står upptagna med jobb. såmed små obekvämt snabba steg började han gå mot utgången.
 
Efter att ha tagit ett varv i snurrentrén och samlat mod till sig kom han tillbaka och gick med mer bestämda steg in på verkstaden. Vi får hoppas det funkar för honom tredje gången gillt. #jagtrorpådig
 
Tror jag ska smyga upp min sambo till bastun en stund, för livet i butiken är verkligen dötrist.. 
 
// tjoo!
 
(fyi, den osäkra kunden verkade få hjälp tillslut, men han verkade fortfarande vara fast i telefonkön) 

Taggar: Norrort, arbete, butik, hashtag, jobb, jobbet, kunder, semeste, sexig sambo, tristess, täby, verkstad;

Kommentera inlägget här :