Babyshower !!

publicerat i Preggo;
Äntligen var det min tur att  få bli firad som blivande mami 💜
 
Ajja hade styrt världens finaste babyshower hemma hos henne och Marcus med egengjord blöjtårta och bjudit in alla som jag ville skulle komma, även om inte alla kunde komma pga olika anledningar. 
Jag hade så stört kul, med sjukt mycket skratt, hembakat fika och massa fina presenter! Yaaaay!
 
    
 
Till och med Sam hade kul, även om han och Jacob mest var ute efter poolhänget än att sitta och fika med historier om förlossningar. Jag är så sjukt tacksam och stolt över hur fint Ajja hade gjort iordning allting 👌 speciellt med tanke på att hon också är gravid igen och inte har den lättaste graviditeten. Tack snälla underbara vän för allting du gjorde! 💝
 
   
 
Vi lekte lekar som "Vem känner mamma bäst" där svärmor, Jessica och Ajja tog hem pokalen -trots att Ajja verkade veta minst om mig just den här dagen 😂, "Gissa magmåttet" där Jacob prickade hem 120cm vilket bara var 1cm ifrån rätt svar (119cm), och "Sätt spermien på ägget" där lillebror och Sam prickade helt och hållet utanför - så att vi får våra Nuggets verkar vara ett luckyshot! 
 
 
 
Jag har ju inte badat på hela året, inte ens nu under sommaren när det var så varmt eftersom att jag har fobi för svenska vatten, så eftersom Covi-19 sabbade min badsemester så har det varit en ganska torr sommar. Jag tror inte ni kan förstå (om ni inte själva är gravida) hur skönt det är att vara i vatten när man är gravid! Alla krämpor förvann direkt, och jag har inte känt mig så lätt på månader som jag gjorde i vattnet! Helt amazing!! Det är en helt annan sak när man ska upp ur vattnet däremot 🙈 då var det 100% tyngdlag som jag trodde skulle få stegen att gå av 😂
 
   
 
Trots att det saknades vänner på plats så hade jag som sagt en helt underbar dag 💜 Jag var helt slut när vi väl kom hem, och hade inte lillebror erbjudit sig att packa alla saker i hans bil så hade vi aldrig fått hem alla presenter! Nu är barnrummet fyllt med ballonger och andra magiska ting! Tack så jättemycket till alla er som kunde komma och fira mig på den här underbara dagen!!
 
 
💕
 
 
 

Taggar: 194, 2020, Bebis, Bf, Bf2020, By Lalli, ByLalli, Gravid, Graviditet, Graviditeten, Norrort, Nugget, Nuggets, Pojkvän, Preggo, Pregnant, Stockholm, Tvillingar, Underbarabarn, Upplandsväsby, baby, baby shower, babyshower, bebisar, glad, glädje, gottröra, gravid med tvillingar, gravidmage, nedräkning, nystart, nytt, nytt inlägg, paket, ping, pingback, pool, poolhäng, presenter, skratt, tvillingfödsel, tvillinggraviditet, unicorn, upplands vasby, upplands väsby, upplandsvasby;

Kommentera inlägget här :